maandag 8 oktober 2007

Selectie: prijs van Buggenhout 2007

Mijn grote bisterwerken heb ik ingezonden voor de wedstrijd van "Kunstprijs Pieter Vanneste" of de prijs van Buggenhout 2007.

De jury beoordeelde 165 werken van 87 deelnemende kunstenaars.Er waren 34 kunstenaars uit de provincie Oost-Vlaanderen, 30 uit Vlaams-Brabant en 23 van Antwerpen. 67 kunstwerken werden niet geselecteerd. De Prijs van Buggenhout, Kunstprijs Pieter Vanneste 2007 Schilderkunst is toegekend aan Peter Simoens uit Leuven voor het werk : ‘Inbraak’.
Zelf vind ik het een heel fraai werk, sober van kleur, sterk van beeld en compositie. een verdiende 1e plaats.

Maar de jury selecteerde in totaal 12 werken (waaronder ook het werk met de 1e prijs) met de titel:"werk met speciale aandacht van de jury".
En ... ik vind het zo geweldig, mijn bisterwerk werd ook onder deze titel voorgesteld.
en dus kan mijn werk ook meedingen naar de "publieksprijs".

Welk werk? bekijk bericht van 28 maart 2007 op deze blog.

Dus mocht je eens langsgaan in Buggenhout, overweeg zeker je stem op mijn naam uit te brengen! Het zou mij bijzonder plezieren.

De tentoonstelling kan je nog bezoeken tot 28 oktober :
elke zaterdag en zondag van 14u tot 18u,
in het gemeentehuis - raadzaal, Nieuwstraat 2, 9255 Buggenhout.

Geen opmerkingen: