vrijdag 6 april 2007

aan draadjes

Het is eigenlijk wel leuk om uit vroegere bisterwerken (die ik anders zou weggooien) leuke details uit te scheuren en gewoon mijn ding ermee doen.
het werkje op de foto lijkt wel een bootje, ...maar het is een verzameling van een detail van een oud bisterwerk, en heel oud behang, zwart naaigaren en een stukje hout. Omdat je mijn hand ziet, kun je vast wel inschatten hoe groot (of klein!) mijn werkje is.




Omdat de werkjes misschien wel wat te donker worden, heb ik de raad opgevolgd om een bisterwerkje met meer geel te gebruiken.
Voor wie zich de vraag zou stellen.... het gele klompje is was. En het formaat...ongeveer een A5je.












1 opmerking:

carine zei

Deze kleine werkjes vind ik boeiend door het gebruik van de verschillende materialen en waardoor er meteen een extra demensie aan toegevoegd wordt.
De bisterkleuren doen me ook denken aan verroest ijzer.