dinsdag 3 april 2007

bister 3D vervolg

Ik ben opgegroeid met het geluid van een naaimachine. Het heeft mij altijd geboeid om te zien hoe mijn moeder met een naald en een draad en haar handige handen in staat is om vanuit een stuk stof de meest geweldige dingen te kunnen maken.

Het gebruik van de naaimachine / naald en draad in dit werk, geeft het geheel iets fragiler.
Soms lijkt het wel dat het bisterwerk een stukje leder is geworden.











Ik bedenk even dat ik terug op kabouterformaat ben beland,.. maar dat maakt het in dit geval wel iets intiem. Benieuwd waar dit experiment zal toe leiden.












1 opmerking:

Ilse Jansoone zei

Heel krachtige werkjes, hoe klein ook. Ze dragen een heel verhaal met zich mee. Héél tof experiment. Ik ben even benieuwd waar die kabouters je zullen brengen ;-)